سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترین بندگان نـزد خداوند، سودمندترینشان نسبت به بندگان است و پایبندترینشان نسبت به گزاردن حقّش ؛ کسانی که خداوند، کار نیک و به جا آوردنش را محبوبشان ساخته است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 96 دی 2 , ساعت 12:30 عصر

اشنایی با ابزار تولید هولوگرام 

مطلبی را برای شما گرد آوری کرده ایم که با استفاده از آن میتوانید بسیار راحت به تولید هولوگرام ها بپردازید این مطلب در اولین گام به آشنا کردم شما با ابزار های این کار خواهد پرداخت.پس این مطلب را از دست ندهید.

-انتقال هولوگرام اصلی از صفحه ی مقاوم در برابر نور به نیکل

-تکثیر یک تصویر واحد از نیکل به صفحه ی پلاستیکی

-انتقال تصویر های متعدد از پلاستیک به نیکل .این فرآیند لایی اصلی نامیده می شود.

-بعد از اینکه لایی اصلی به عنوان یک نمونه ی اصلی برای بازسازی لایی کاری ها به کار گرفته شد از شکل دهی الکتریکی استفاده کنید .

شکل دهی هولوگرام ها چگونه است؟

شکل دهی الکتریکی فرآیند رونوشت از تصویر هولوگرافی است .این فرآیند به مضمونی است که تصویر از صفحه ی مقاوم در برابر نور یا پلاستیک و یا آهن انتقال می دهد و یا اینکه از یک قطعه ی فلزی به قطعه ی دیگر رونوشت می کند ،بستگی دارد .

ترکیب مجددفرآیندی است که در آن تصویر واحد از نسخه ی اصلی ترکیب می گردد .نتیجه ی چنین عملی صفحات پلاستیکی هولوگرافی بزرگ است که در شبکه های به ابعاد بزرگتر از 12×12برجسته شده اند .شکل دهی الکتریکی و ترکیب مجدد فرآیند چاپ را برای تولید هولوگرام ها فراهم می کند .از لایی ها به عنوانی ابزاری برای برجسته کاری مورد استفاده قرار می گیرد .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ