سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آمیزگارى با مردمان ایمنى است از گزند آنان . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 98 شهریور 18 , ساعت 9:49 عصر

هولوگرام چیست ؟

هولوگرام یک روش خاص است که اجازه میدهد تا تصاویر سه بعدی ساخته شود . این روند ساخت شامل استفاده از لیزر / تداخل / پراش / ضبط شدت نور و روشنایی مناسب ضبط است و به هنگام تغییر موقعیت بیننده موقعیت و جهت تصویرنیز تغییر خواهد کرد . اگر شی هنوز وجود داشته باشد در نتیجه تصویر به نظر می رسد که سه بعدی باشد

هولوگرام ها بر اساس قاعده ی تداخل عمل می کنند.هولوگرام ها رابطه ی تداخلی میان دو یا چند اشعه ی لیزری را تسخیر می کند.یکی از اشعه های مرجع با تابش بر جسم رسانگر نور را منعکس می کند.

هولوگرام نور را به گونه ای جذب می کند تا به تمامی قسمت های نوار برسد.بنابراین هولوگرام ها با تمایز کامل با عکس های معمولی تنها با دریافت نور از منافذ کوچکی تصویر را تولید می کنند.به عبارتی دیگر تصویر با متمرکز سازی نور بر روی حسگرها و یا فیلم های دیجیتال تهیه می شوند .

کاربرد برچسب های امنیتی

جلوگیری از جعل و کلاهبرداری از محصولات ، برچسب های هولوگرافی تولید شدهمتناسب با محصول را تامین می کند.هم چنین به کارگیری طرح های سفارشی در محصولات ظاهری زیبا ومتفاوت ارائه می کند.به علاوه زیبایی ظاهری محصول را می توان با طرح های چشم بر انگیزی افزایش داد .هم چنین شرکت ما تخصص کافی در تهیه ی برچسب های امنیتی و هولوگرام های سفارشی متناسب با نیاز مشتریان را به دست آورده است .از دیگر تخصص ها و مهارت این شرکت می توان به تولید برچسب های فوق ایمنی وزیبا اشاره کرد.

 

برچسب امنیتی

گسترش طرح های هولوگرامی تجاری

هولوگرام ها تصویر انتشار یافته از یک جسم اند که به صورت سه بعدی نمایش داده می شوند .هولوگرام ها کاربردهای بی شماری از فیلم های star warگرفته تا کارت های شناسایی و...دارند.

هولوگرام ها از دهه ها قبل که به سال 1920 باز می گردد رواج داشته اند.به هر حال اکنون طراحی هولوگرام ها طرح های رنسانسی جدید با روش های به کار برده شده در صنایع متعدد را تجربه می کند.

لمینت شفاف چیست؟

همانطوری که گفته شد لمینت انواع مختلفی دارد که برحسب کاربری مد نظر ما می توان هر نوعی از آن را انتخاب کرد. علاوه بر نمونه لمینت شفاف یا لمینت براق، لمینت مات و لمینت مخملی هم وجود دارد. لمینت مات و مخملی در نگاه اول کاملا شبیه به هم هستند و وقتی آنها را با دست لمس کنید متوجه تفاوت آنها خواهید شد؛ زیرا نمونه مخملی همانطوری که از نام آن مشخص است نرم تر از نمونه مات است. اما تمرکز ما در اینجا لمینت شفاف است. این روکش و یا همان لمینت شفاف، کاملا براق است و برای بسته بندی، جلد کتاب، کارت ویزیت و کاتالوگ مورد استفاده قرار می گیرد.

لمینت شفاف

شما به راحتی می توانید برای لمینت کردن سند کاغذی چاپی خود در هر اندازه و ابعادی به یکی از مراکزی که خدمات چاپ را ارائه می دهند مراجعه کرده و با کمترین هزینه فایل چاپی مهم خود را از گزد آسیب های احتمالی رها کنید. بسته به ابعاد و تعداد لمینتی که قرار است انجام شود، مدت زمان آماده سازی فرق می کند اما همواره در کمترین زمان ممکن انجام می شود و شما می توانید در اسرع وقت نمونه خود را دریافت کنید که همانطور که گفته شد اگر تعداد بیشتر باشد در فاصله زمانی یک تا دو روز انجام می شود.

کاربردهای لمینت شفاف چیست؟

تا به اینجا با انواع لمینت و روش های لمینت کردن آشنا شدیم و دیدیم که هر کدام کاربری خاص خود را دارند که می توانیم از آنها استفاده کنیم. در بین انواع لمینت که گفته شد، لمینت شفاف کاربری بیشتری دارد و همچنین روش لمینت حرارتی یا گرم. زیرا در صورت استفاده از لمینت شفاف سند ما بهتر نمایش داده می شود و استفاده از لمینت گرم، به ما این امکان را می دهند که در هر ابعادی که نیاز داریم طرح چاپ شده بر روی کاغذ را لمینت کنیم.

 

استفاده از برچسب امنیتی هولوگرام

برچسب امنیتی هولوگرام که در حال حاضر در زندگی روزمره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد در سازه های متغیر نوری طبقه بندی شده به طوری که دارای فرآیند پیچیدهای در تولید می باشد. این برچسب ها به گونه ای تولید شده که باز تولید آن توسط دستگاه های چاپی امکان پذیر نمی باشد چرا که دارای ماهیت نوری هستند و با چرخش آن رفتار الگوی برچسب عوض می شود. همچنین از این برچسب ها نمی توان توسط دستگاه هایی مثل اسکنر و فتوکپی رونوشت تهیه نمود. لازم است بدانید با نصب برچسب های امنیتی هولوگرام روی هر محصول یا سندی به خوبی شناسایی شده به طوری که افراد عادی نیز میتوانند آن را تشخیص دهند.

برچسب امنیتی

برچسب امنیتی گارانتی محصول

استفاده دیگری که از برچسب های امنیتی می شود آن است که متداولترین آن است، برای گارانتی محصول می باشد. دقت داشته باشید برچسب گارانتی محصول مهمترین کاربردی که دارد جلوگیری از تقلب است به گونه ای که تولیدکنندگان با استفاده از این برچسب ها موجب افزایش ضریب اطمینان تا 100 درصد و کاهش هزینه ها به میزان قابل توجه خواهند شد. حال هر محصولی که دارای برچسب امنیتی باشد به راحتی مشتری می تواند از اصالت آن اطمینان پیدا کند و همچنین اطلاعات آماری از میزان فروش محصول به دست آورد. از دیگر مزایای استفاده از برچسبها برای مصرف کنندگان می توان به آگاهی از شروع زمان گارانتی پس از استعلام شماره توسط خریدار و اطلاعات آماری از میزان فروش محصول در موقعیت های جغرافیایی اشاره کرد زیرا طبیعتا این برچسب ها به طور کامل تمامی این موارد را به مشتری نشان می دهد.

برچسب اصالت محصول

با وجود اینکه گفته شد برچسب های امنیتی دارای کاربردهای متعددی هستند، باید گفت برای هر کدام از محصولات و خدمات نوع خاصی از این برچسب ها مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا برای محصولات دارویی، بهداشتی و آرایشی جهت شناسایی محصولات اصلی از تقلبی وزارت بهداشت و درمان از برچسب های امنیتی استفاده می شود که به برچسب اصالت محصول معروف است. این برچسب ها به گونه ای است که مصرف کننده به آسانی و با ارسال تنها یک پیامک می توانند از اصل بودن محصول اطمینان حاصل نماید. توجه داشته باشید برچسب اصالت محصول که لیبل نیز شناخته می شود کاربردهای بسیار زیادی دارد به گونه ای که می توان از این برچسب ها جهت بسته های ارسالی، درب جعبه های پستی، درب جعبه بغل کامیون ها، درب خودروها، درب اتاق های محرمانه، درب اماکن و به طور کلی تمامی محل هایی که نیاز به امنیت بالایی دارند استفاده نمود. لازم است بدانید این برچسب در دو نوع اثرگذار و بدون اثر تولید می شود. این لیبل ها در برابر گرما و سرما مقاوم هستند به طوری که گرم کردن یا گاز فریون بر روی لیبل ها کارگر نمی باشد و با وجود اینکه برای برچسب های امنیتی از چسب های مخصوص استفاده شده، در فضاهای باز یا سرپوشیده قابل استفاده است و طبیعتا به راحتی میتوان از آن در شرایط مختلف استفاده نمود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ