سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، روشنی هر دل است . [عیسی علیه السلام]
 
چهارشنبه 98 اسفند 14 , ساعت 9:1 عصر

معرفی برچسب هولوگرافی

در ساخت برچسب هولوگرامی شرکت ما به عنوان تولیدکننده ی پیشگام در ایران است. برچسب هولوگرامی تمامی ویژگی های امنیتی برای جلوگیری از جعل و کلاهبرداری را در بردارد.
این برچسب های چسبان بر روی نوارهای پلی استرفلز پوش شده با ویژگی امنیتی منحصر به فرد در محصولات شناخته شده و اسناد با ارزش ساخته شده اند.این هولوگرام های تخصصی بر روی نوارهای پلی استر با طرح های سفارشی حک شده اند.

مزایای برچسب های هولوگرافی

کاربرد هولوگرام برای شناسایی محصولات به نام و مدارک شناسایی با ارزش می باشد.راهکارهای تکنولوژی منحصر به فرد علاوه بر زیبایی های بصری به ویژگی های امنیتی برچسب ها می افزاید.این هولوگرام امنیتی با مشخصه های غیر قابل جعل تهیه شده است که امکان برداشت برچسب در آن وجود ندارد.
برچسب های هولوگرافی با ویژگی نشر متعددی تولید شده اند.در این برچسب ها از تصاویر هولوگرافی سفارشی برای کارهای تبلیغاتی استفاده می شود.
هم چنین این برچسب ها در اشکال (ورقه ای /لوله ای )و سایزهای متفاوت ساخته می شوند.

دلایل استفاده از برچسب هولوگرافی

امکان برداشتن این برچسب ها بدون پارگی آن وجود ندارد.به علاوه این برچسب ها ی غیر قابل جعل نارسانا هستند.این برچسب ها به طور مستقیم در تراشه های کامپیوتری همانند سایر اجزای الکترونیکی که به شناسایی اجزای کامپیوتری تحت گارانتی کمک می کند،به کار گرفته می شوند.به علاوه از این برچسب ها به سبب انعطاق بالا در اجزاهای کامپیوتری مانند رابط های سیمی وکلاهک لبه دار بطری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دلایل استفاده از برچسب هولوگرافی

انواع نوارها و برچسب های هولوگرافی

انواع متعدد نوارها و برچسب های هولوگرافی شامل هولوگرافی ماتریس نقطه ای ،هولوگرافی دو /سه بعدی ،هولوگرافی وارونه و متحرک و متنون نهفته در میکرو متن های هولوگرافی است.

برچسب امنیتی رنگی هولوگرافی

برچسب امنیتی رنگی هولوگرافی از جنس پلی استرند و در آن ها از چسب های آکریلیک دایمی استفاده شده است.بنابراین در هنگام برداشتن این برچسب اثرشطرنجی حاصل از آن بر روی صفحه باقی می ماند.به علاوه فویل های متالیک به کار گرفته شده در پشت این برچسب ها دربرابر الکتریسته رسانا هستند.بنابراین در هنگام استفاده ی این برچسب ها در وسایل الکتریکی نکات ایمنی باید در نظر گرفته شوند.
برچسب های استاندارد ارائه شده به مشتریان با ویژگی های زیر همراه است.
جنس:
نوار های فلزاندود شده
نقره
طلا
جعل و یا عدم جعل :
در صورت برداشتن این برچسب ها واژه هایی مانند void,original,canceledبر روی سطح باقی می ماند.بنابراین امکان جعل این برچسب ها تقریبا صفر است .هم چنین این طرح بنا به خواسته ی مشتریان عملی می گردد.
ضخامت:
25میکرون،36میکرون و 50میکرون
اندازه:
اندازه ی این برچسب ها با توجه به درخواست مشتریان خواهد بود.
این برچسب های هولوگرافی به گونه ای طراحی می شوند تا از هر گونه جعل محافظت شوند.علاوه بر برچسب های هولوگرافی سایر المنت های مرتبط به زیبایی برچسب ها با رنگ های متفاوت به کار گرفته می شود.
جزئیات فنی :
-در صورت برداشتن برچسب ها واژه ی voidبر روی سطوح باقی می ماند.برای هر یک از برچسب ها سری شماره گذاری منحصر به فرد وجود دارد.
-این برچسب ها خاصیت ضد آب بودن در کاربردهای داخلی و خارجی دارند.
-مقاوم در برابر هرگونه خراشیدگی ،شکستگی
-قابلیت چسبندگی بالا به تمامی سطوح

برچسب امنیتی رنگی هولوگرافی

کاربرد های مختلف تولید هولوگرام

کاربرد برچسب هولوگرام ، مهر و موم های هولوگرافی و چاپ مجوز اسناد، اعلام اعتبار محصولات و همچنین مهر و موم کردن آن ها برای بررسی اینکه آیا باز شدن محصولات بصورت غیر مجاز بوده یا خیر،همه روزه بیشتر و بیشتر می شود. برچسب هولوگرام به یک روش مطلوب و موثر برای جلوگیری از جعل و سوء استفاده از هر چیزی که توسط هولوگرام محافظت می شود تبدیل شده است. هولوگرام امنیتی بالاترین استاندارد امنیتی را تعیین می کند و مهارت و اصالت را به محصول اضافه می کند. به طور کلی راه های زیادی برای تولید تصویر هولوگرافی و همچنین استفاده از آن وجود دارد، از جمله ذخیره داده ها در حامل های نوری. بدیهی است که تمام روش های گران قیمت تولید هولوگرام، که از تحقیقات در آزمایشگاه ها منشا گرفته اند برای تولید هولوگرام و فن آوری مورد استفاده برای ذخیره داده ها استفاده می شوند. تمام هولوگرام های چاپ شده در این راه یک چیز مشترک را دارا هستند و آن تنوع بالا خروجی گرافیکی است که از گزینه های چاپ کلاسیک به روش های مختلفی خارج می شود.. بالاتر از همه، تنوع بالا اجازه می دهد تا علامت های امنیتی بر روی هولوگرام قرار دهیم که تنها توسط وسایل خاص کنترل می شود و یا شاید فقط در آزمایشگاه استفاده شود. یک نمونه از آن می تواند یک میکرو متن یا میکرو گرافیک باشد که می تواند در کنار ترجیحات شما تولید شود به طوری که فقط تحت نور لیزر قابل خواندن باشد.

الگوی گرافیکی هولوگرام دو بعدی

تمام کاربرد برچسب هولوگرام که برای اهداف فوق مورد استفاده قرار می گیرند، در واقع ساخته شده از یک فیلم خاص با سطح متغیر میباشند. این تصویر به لطف انعکاس و تداخل با توجه به محاسبات دقیق تغییرات میکروسکوپی ایجاد می شود. یک ماسک برای این حکاکیها بر اساس مدارک ارائه شده توسط مشتری با توجه به داده های گرافیکی ساخته شده است. حتی اگر الگوی تولید هولوگرام دوبعدی باشد، تصویر نهایی با تکیه بر ویژگی های خاص صفحه نمایش هولوگرافی به عنوان تصویر هولوگرام سه بعدی ظاهر می شود. ما همچنین قادر به ساخت هولوگرام سه بعدی هستیم، اما الگوی گرافیکی پیشرفته تر است. این نخستین دلیل است که چرا اکثر مشتریان ما هولوگرام های ساخته شده از الگوی دوبعدی را ترجیح می دهند. شما برای برچسب هاتان می توانید دو نوع فیلم نقره و طلا را انتخاب کنید.
علاوه بر روش تولید هولوگرام بیان شده در بالا، چند تکنولوژی دیگر وجود دارد، اما آنها نیاز به یک روش پیچیده تر تهیه و تولید دارند که هزینه های بالای تولید مهر و موم را به همراه خواهد داشت.

الگوی گرافیکی هولوگرام دو بعدی

روش های تولید هولوگرام

هر یک از تکنیک های ذکر شده در بالا می تواند در دو نوع از رسانه های چسبنده اعمال شوند. اولین فیلم یک فیلم بسیار نازک و صاف است که دارای یک لایه فلزی در قسمت پایه آن است که بر اساس انتخاب شما می تواند طلایی یا نقره ای باشد. حامل تصویر هولوگرافی لایه فلزی است که در آن طراحی هولوگرافی به هنگام تولید می شود. این فیلم مقاومت مکانیکی کل مهر و موم را مشخص می کند و همچنین به عنوان محافظ لایه هولوگرافی از آسیب های مکانیکی استفاده می شود. یک لایه چسب در قسمت پایه آن وجود دارد، همانطور که در کلیه برچسب های معمولی نیز چسبی وجود دارد. هنگامی که شما سعی می کنید مهر و موم را از جای خود حذف کنید چسپ آسیب می بیند. اندازه ضایعات بستگی به سطح آن دارد. اساسا انتقال هولوگرام امنیتی به جای دیگری بدون آسیب به آن غیر ممکن است. هنگام استفاده از برچسب هولوگرام لطفا مطمئن شوید که سطح بدون چربی است. نوع دوم رسانه به معنی فیلم مشهور وی.او.آی.دی مخرب است. این وسیله چسبنده به گونه ای طراحی شده است که هر گونه تلاش برای حذف مهر و موم را بلافاصله درآن به خوبی دیده می شود. برچسب ظاهرا آسیب دیده است. مهر و موم نه تنها با حرارت دادن فیلم قابل جابجایی نیست، بلکه به عنوان مثال با یک اسلحه گرم دودکش دار نیز انتقال آن غیرممکن است. هنگام تلاش برای حذف برچسب، بخشی از لایه هولوگرافی از فیلم جدا می شود و بخش دیگری به سطح لایه می شود. قسمتی که به فیلم چسبانیده می شود با یک الگو انتخاب شده است. چهار نوع رسانه تولید شده در پیش وجود دارد، که متن را با وضوح قابل خواندن میکند.اصلی،باطل و لغو‌.یک انگیزه گرافیکی معمولی مانند یک زنبور لانه را ترک می کند ومتن را روی سطح فیلم می گذارد. این روش در مکان های گوناگون استفاده می شود که برای جلوگیری از ورود غیرمجاز به حوزه های ممنوعه مانند قطعات داخلی سیستم های الکتریکی، اسناد مهر و موم شده، جعبه های حمل و نقل اشیاء با ارزش، درب های محفظه و غیره مهم میباشد.

الگوی دیجیتال چاپ هولوگرام

اگر براساس واقعیت هایی که در بالا ذکر شد،یک ایده دارید که چگونه یک مهر و موم هولوگرافی مناسب که نیازهای شما را برآورده می کند داشته باشید، باید الگوی دیجیتالی مورد نظر خود را ایجاد کنید. اگر گزینه ای برای استفاده از هر یک از ویرایشگرهای گرافیکی برداری داریدما طراحی کورل را توصیه می کنیم و شمانیز تجربه کافی برای ایجاد الگو دارید و می توانید آن را به طور مستقیم با داده های وکتوریال ارسال کنید. البته،خوشبختانه ما خودمان را با استفاده از مشخصه های خود آماده می کنیم. در مورد طرحهای ساده تر همه چیز مورد نیاز است توضیحات آنها در کلمات با ابعاد دقیق است.بر اساس آن ما یک پیش نویس گرافیکی را به شما ایمیل می کنیم، در برخی موارد گزینه های متعددی برای انتخاب وجود دارد. پس از اینکه پیش نویس نهایی شد و تمامی اصلاحات امضا شد، روند تولید می تواند از همان ابتدا شروع شود. در صورت نیاز به مهر و موم کوچک، ما اکیدا توصیه می کنیم که چاپ این مهر و موم در طول طرح با یک چاپگر به طور منظم در پارامترهای دقیق آن است. در بسیاری از موارد مقدار اطلاعات متنی و گرافیکی فراتر از گزینه های یک فرمت کوچک است و نتیجه یک منطقه بسیار کوچک است که اطلاعات را فقط با استفاده از میکروسکوپ قابل خواندن می کند
کاربرد برچسب هولوگرام ازاین دست دارای نقص ضعیف هستند به خصوص اگر درمانیتورهای ویرایشگر گرافیکی مورد استفاده قراگیرند.
با استفاده از برچسب های هولوگرافی، فویل و هولوگرام های مخرب شما یک ویژگی ایمنی را به مواردی که جعل آن ها دشوار است می افزاید. ارائه محصولات و موارد دیگر با برچسب های هولوگرام ایمنی آنها را افزایش می دهد. لیست هولوگرام های ارائه شده توسط شرکت ما در اینجا آغاز می شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ