سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، نرمش و ملایمت در همه چیز را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 96 آبان 1 , ساعت 9:4 عصر

 

نکته های مهم برای  ساخت هولوگرام

بیاید در این مطلب به این بپردازیم که برای ساخت هولوگرام ها به چه نکاتی باید دقت کنیم ؟و با چه امکاناتی میتوانیم یک هولوگرام بسازیم.بگذارید در وهله ی اول اینرا به شما بگوییم که اصلا میتوانید به خودتا بقوبولانید که هولوگرام ها زاده ذهن پریشان انسان ها هستند؟

تکنیک روح تند و تیز تنها راهی نیست که افراد برای ساخت هولوگرام از آن استفاده میکنند.در حقیقت شرکت اپل اخیرا از امتیاز انحصاری تکنولوژی هولوگرامیکه از آینه های مقعر به جای صفحات مسطح شیشه ای استفاده میکند برخورداراست.تکنیک های دیگر شامل پرتاب نور در غبار یا تقسیم پرتوهای نور میباشد.اگرچه برای فیلم سازان کاربردی ترین تکنیک،در واقع همان تکنیک روح تند و تیز است.

 در منزل هولوگرام را چگونه بسازیم؟

 هولوگرام ها  یکی از عجیب ترین علومی ستند که در دنیا به کار گرفته میشوند .این صحبت امروز و دیروز نیست .در حال حاضر نزدیک به 400 سال است که ما در نزدگی خود از هولوگرام ها استفاده میکنیم. این در حالی استک هاین تکنولوژی متعلق به آینده است.آنها با استفاده از تکنیک روح تند و تیز ساخته شده اند،حقه ای که با استفاده از آن ساخت هولوگرام در خانه بسیار آسان است.این تکنیک که اغلب در موزه های کودک یافت میشود اخیرا ادعایی مبنی بر شهرت به سبب آوردن توپاک به کوآچلا در سال 2012 داشته است.اگر آن ویدئو را ندیده اید اکنون آن را تماشا کنید.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ