سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی، با شخص بی ادب، خالص نمی شود . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 96 آبان 16 , ساعت 3:5 عصر

آشنایی با هولوگرام شناسایی 

پیش از اینا بسیار زیاد دربیابره انواع هولوگرام ها صحبت کرده ایم اما این را نیز به شما گفته ایم که این اهولوگرام ها همانطور که خود انواعی دارند کاربد هایشان هم نیز دارای انواع های بسیر زیادی هستندواما این نکته بسیار حائض اهمیت است که شما این هولوگرام ها را در کجا میخواهید به کار بگیرید.

منظور از هولوگرام‌های شناسایی، هولوگرام‌هایی است که به صورت شفاف(Transparent) بر روی کارت‌های شناسایی چسبانده می‌شود. این هولوگرام‌ها دارای وضوح و شفافیت بالایی هستند. استفاده از این پوشش هولوگرامی بر روی کارت‌های شناسایی چاپ شده باعث حفاظت از مرکب کارت در برابر خراش و سایش نیز می‌شود، طول عمر کارت را افزایش می‌دهد و از همه مهم تر امنیت کارت را بالا برده و از دگرگونی و تغییر در اطلاعات کارت، نسخه‌برداری و جعل کارت‌های شناسایی جلوگیری می‌کند.

 شیوه هایی برای چسباندن هولوگرام شناسایی 

چسباندن این هولوگرام‌ها بر روی کارت یا به روش هات‌استمپ انجام می‌شود که در این روش نیاز به دستگاه فشار و حرارت داریم، و یا چسباندن به شیوه معمولی است. یعنی هولوگرام‌های شفاف پشت چسبداری که به راحتی روی کارت چسبیده می‌شوند. البته روش هات استمپ امنیت کار را بیشتر تضمین کرده و پس از چسبیدن دیگر از سطح جدا نمی شود


لیست کل یادداشت های این وبلاگ