سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اوج دانش، نرمش و اوج نادانی، درشتی است. [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 96 آبان 16 , ساعت 3:54 عصر

آشنایی با تراشه رنگدانه 

همه ما میدانیم که داشتن اطلاعات کافی برای انجام هر کاری امری ضروری است خواه این کار صنعتی باشد یا تجاری یا هر چیز دیگری .بنابر این ما به شما خواهیم گفت که انواع بسیار زیادی از هات استمپ ها وجود دارد و شما میتوانید با بکار گیری نمونه های مختلفی از آنهاپیشرفت های بسیار زیادی داشته باشید.

محدوده ی ما عمدتا از تراشه رنگدانه عمدتا برای اهداف کاربردی استفاده میکند . آن در شرایطی که درآن پایداری و روند قابل قبول بودن از اهداف به حساب می آبند مناسب است مانند : برنامه نویسی داده ها ,برنامه های غذایی و نوشیدنی , محصولات بالینی و کابل کشی .

قدرت تراشه رنگی ما این است که در زیر بنا ها و ماشین آلات همه کاره هستند که از آن برای استفاده از کلیه ی کالاها و کلاس های تخصصی برای کابل ها و لوله ها استفاده میشود . از آن میتوان در انواع گسترده ای از زیرساخت ها استفاده نمود همچون : تخته ها ,پلاستیک سخت ,اکریلیک ,استات ,نایلون ,پلی استایرن , چوب و PVC های لعابی .

آشنایی با تراشه فلزی راسیک 

تراشه های مختلفی در دنیای امروز ما وجود دارند که هر یک نیز کاربرد های متفاوتی را با خود به دوش میکشند .ما این را به شما میگوییم زیرا که قصد داریم درباره انها و کاربرد ها شان به شما اطلاعاتی بدهیم تا شما مجاب به استفاده از آنها و همچینی هات استمپ ها کنیم.

تحت عنوان تزئین با هزینه ای موثر که ارزش ,اعتبار و ظرافت را افزایش میدهد ,ازتراشه های فلزی راسیک به طور گسترده برای ایجاد علاقه و ارزش بخشیدن به هنر گرافیک و محصولات ,بسته بندی پلاستیکی و کاغذی و مواد تبلیغاتی استفاده میشود . فلزات راسیک شامل نقره و طلای روشن و طیف گسترده ای از رنگ های متالیزه است . هر گونه سایه ای که در اینجا نشان داده نشده است میتواند توسط خدمات رنگ ما سفارش شود . ما همچنین با شرکت های چاپی وتبدیل کار کردیم و زمانی که به نیاز های خود در این زمینه پی بردیم و فرمولاسیون خود را اصلاح کردیم , متوجه استاندارد های فنی مشخصی شدیم و همین سبب شد تا سطوح بهره وری بهبود پیدا کند . از این تراشه های گرم هات استامپ فلزی در زمینه هایی چون : پلاستیک, لوازم آرایشی , کارت تبریک ,  لیبل بسته بندی   , محصولات پلاستیکی و صنایع گرافیک مورد استفاده قرار میگیرند که در آن هماهمنگی با رنگ , ظاهر و کارایی ضروری میباشد .

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ