سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من از هنگام بعثتم تا روز قیامت، شفیع هر آن دوتنی هستم که در راه خدا با یکدیگر، دوستی و برادری می کنند. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 96 آذر 3 , ساعت 9:49 صبح

منظور از لیبلینگ 

درباره انواع مختلفی از هولوگرام ها با شما صحبت کرده ایم.اما این نکته که هولوگرام ها را در چه نقطه ای باید متصل کنیم و اینکه برای نصب این هولوگرام ها چه شرایطی را باید رعایت کنیم؟بیاید درباره پاسخ دهی به این سوالات به ادامه این مطلب سربزنیم.

لیبلینگ ، به فرآیند برچسب دار نمودن کالاها یا لیبل بسته بندی آنها اطلاق می شود. این برچسب که جهت شناسایی و ردیابی کالا در مقاطع مختلف (تولید، انبار، فروش، خدمات پس از فروش و ...) بر روی محصولات الصاق می گردد ضمن اطلاعات متنی و نوشتاری شامل بارکدی است که اشاره به مشخصات محصولمن جمله کد کالا، کد شرکت سازنده، تاریخ تولید، سری ساخت و غیره دارد که امکان شناسایی الکترونیکی کالا را در نقاط مورد نیاز فراهم می سازد.

 انجام لیبلینگ 

لیبلینگ کالا به کمک چاپگرهایبرچسب یا بارکد پرینترها انجام می شود. با استفاده از این چاپگرهای امکان چاپ انواع لیبل حفاظتیدر ابعاد مختلف و نیز جنسهای مختلف کاغذی، پلی استر، متال (آلومینیومی)، صدفی (PVC)، تراسنپارنت، پارچه ای، تایوک و ... جهت کاربری های مختلف وجود دارد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ