سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خردی که بیماری خشم و شهوت دارد، از حکمت بهره ای نمی برد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 96 آذر 30 , ساعت 1:0 عصر

درباره طراحی بسته بندی موفق

تا به این مطلب به شما درباره انواع هولوگرام ها صحبت کرده ایم.اما در این مطلب میخ.اهیم پیرامون بسته بندی محصولات با کمک هولوگرام ها و برچسب های هولوگرامی صحبت هایی داشته باشیم.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

طرح یک بسته‌ بندی متشکل از ویژگی‌های فرمی و سه بعدی و عناصر تصویری و گرافیکیآن است. هر دو گروه این عوامل، نقش مهمی در یک بسته‌ بندی به‌ عهده دارند. این عوامل در کنار یکدیگر شرایطی را پدید می‌آوردند تا توجه خریدار را به‌خود جلب کنند. بررسی خصوصیات ساختاری و عملکردی یک لیبل بسته‌بندیبسیار وسیع و تخصصی است. اما در مرحله? انتخاب عنوان، بهتر است که به بررسی عوامل تصویری و دوبعدی پرداخته شود.

درباره اجرا بصری و گرافیگی در بسته بندی

اجراء بصری و گرافیکی در لیبل بسته‌بندی یک محصول غذائی، باید بتواند علاوه بر اطلاع‌رسانی و معرفی نقش تبلیغی و بازاریابی را نیز برای محصول درون خود ایفا کند. هر بسته می‌تواند به‌طور مستقل مانند یک بروشور، پوستر و استند نمایش و غیره عمل کند. یعنی چنان کامل و جذاب و آگاهانه طراحی شده باشد تا بتواند خریداری را که محصول را نمی‌شناسد و در مورد آن اطلاعات کافی ندارد، ترغیب به خرید کند. به بیان دیگر بسته‌بندی موفق باید خود، محصول خود را بفروشد.چنین دیدگاهی به بسته‌بندی، آن‌را به محصولی پویا، باارزشی مستقل از محصول داخل آن تبدیل می‌کند و آن‌را شایسته‌? توجه، تحقیق و صرف انرژی بیشتر در طراحی می‌کند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ