سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و مردى از کارگزاران او کاخى شکوهمند بر افراخت امام فرمود : ] نقره‏ها سر برآورده خود را مى‏نمایاند ، این بنا توانگرى تو را رساند . [نهج البلاغه]
 
شنبه 96 دی 2 , ساعت 11:52 صبح

مفهوم اصلی بسته بندی چیست؟

مطلبی را برای شما قراهم آورده ایم که میخواهد با شما درباره انواع کارهایی که میتوان با بسته بندی ها انجام داد و همچنین درباره آشنایی کامل با این محصولات و بسیاری از موارد دیگر صحبت خواهد کرد.بنابر این ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بسته‌بندی به ظرفی گفته می‌شود که مظروفی را در خود جای دهد و حلقه‌ای بین تولید انواع بسته‌بندی و بازار مصرف باشد.
بسته‌بندی عبارت است از بستن اشیای متفرق در یک لفاف یا در یک صندوق« بسته‌بندی به معنای هر نوع محصولی از هر جنس و ترکیبی با هر گونه ماهیت و طبیعتی است که بتواند به عنوان ظرفی برای مقاوم‌سازی، حمل و نقل، جابجایی و تحویل و ارائه خوب کالا از ماده خام گرفته تا محصول آماده مصرف را از تولید کننده به مصرف کننده برساند».

حفاظت بسته بندی چیست؟

«بسته‌بندی وسیله‌ی تضمین برای مصرف کننده نهایی است در شرایطی سالم و با حداقل هزینه کلی».«بسته‌بندی آنچه را که فروخته می‌شود حفاظت می‌کند و آنچه را که حفاظت می‌شود به فروش می‌رساند». « لیبل بسته‌بندی ممکن است به عنوان یک هنر یا علمی که در ارتباط با توسعه و استفاده از مواد، روش‌ها و تجهیزات برای به کارگیری محصول در یک ظرف به منظور محافظت از محصول در برابر مراحل مختلف تعریف شود، یا در تعریف بسته‌بندی می‌توان گفت که بسته‌بندی عبارت است از هر گونه ظرف یا بسته‌ای که محصول در آن برای فروش به بازار عرضه می‌شود و به وسیله آن اطلاعات لازم در مورد محصول به مصرف‌کنندگان منتقل می‌شود». بسته بندی عاملی است که مقدار مشخصی از یک کالا را در زمان مشخص و در چهارچوب مشخصات خاصی در خود نگاه می‌دارد.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ