سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود رأیی ات، تو را می لغزاند و در مهلکه ها سرنگون می سازد . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 96 بهمن 29 , ساعت 4:8 عصر

تعریف هولوگرام محوشونده 

درهولوگرام محو شونده یک لایه ی آلومینیومی که دارای تصویر هولوگرافی است بین چسب و نوار شفاف قرار گرفته است . مکانیزم این برچسب ها به گونه ای است نیروی وارده بر یکی از لایه ها بیشتر است . در این نوع هولوگرامنمی توان تصاویر را بازگرداند.  

پایه واساس هولوگرام های محوشونده

عملکرد هولوگرام  چیست –هر فرد تحصیل کرده ای به سبب تبلیغات گسترده اطلاعاتی در باب هولوگرام ها دارد-محافظت محصول در برابر نمونه ی تقلبی ،ودر نتیجه محافظت از برندهای تجاری تولیدکنندگان در برابر محصولات تقلبی که نوعی دزدی انتشاراتی نامیده می شود.یکی از مزیت های روش هولوگرافی محافظت از محصول و برند آن ،ثبت امضای هولوگرافی تولید کننده در محصول است که طی فرآیندی با تکنولوژی پیشرفته وابزارآلات گران قیمت و هم چنین کارشناسان خبره در در زمینه ی علوم متفاوت صورت می گیرد.تمامی عوامل ذکرشده مانعی بزرگ در برابر دزدان انتشاراتی است که هولوگرام های جعلی را به محیط غیرایمن وارد می کنند.
به علاوه امضای هولوگرافی  با مزیت های ذکر شده عاملی برای جلوگیری از جعل هولوگرام ها به شمار می آید.بسته به نوع هولوگرام شرایط محافظتی آن نیز متغیر است .ودر نهایت هولوگرام های محوشونده بر اساس امضای هولوگرافی ثبت و محافظت می شوند.

 

 

 
 
 


لیست کل یادداشت های این وبلاگ