سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی را که برای برادرانشروی در هم می کشد، دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 96 اسفند 20 , ساعت 10:18 صبح

ویژگی های هولوگرام امنیتی نیمه پنهان چیست؟

همانطور که برای شما پیش از این صحبت کرده ایم هولوگرام مسئولیت ایجاد امنیت را دارند اما این منیت به شیوه های مختلف و با استفاده از ابزار های مختلف بدست می آید که ما در ادامه برای شما در این باره صحبت خواهیم کرد.

سطح دوم ارزیابی اسناد و مدارک است که برای تشخیص آن احتیاح به اندکی دانش دارد و یا کنترل آن ها وابسته به ابزار های ساده و در دسترس است. این ابزار های ساده می توانند لوپ و یا لامپ ماوراءبنفش و مادون قرمز باشد. تولید این ویژگی های امینی احتیاج به فرایند چاپی خاص و دقیق دارد و باید با کیفیت بسیار بالا انجام می گیرد.

میکرو تکست ، میکرو ایمیج، Latent Image از جمله این ویژگی ها هستند.

 

ویژگی های امنیتی پنهان چیست؟

پیچیده ترین و امنیتی ترین ویژگی های هر سند را تشکیل می دهند که فقط با ابزار های خاص و دانش مرتبط با آن احراز هویت می شوند. برخی از این ویژگی ها را فقط اشخاص خاص و کنترل کننده می دانند و توانایی احراز آن را دارند. برخی دیگر دارای ویژگی های یونیک و منحصر به فرد هستند که جعل آن ها تقریبا غیر ممکن است.

از لحاظ اقتصادی این سطح، پرهزینه ترین رده امنیتی در اسناد محسوب می شود چرا که بازتولید، تحریف و جعل آن نیز به شدت دشوار می باشد.

فیبرهای امنیتی کاغذها، نخ های امنیتی فلورسنت، Hidden Imageها، چاپ با مرکب های امنیتی متفاوت خاص از نمونه ویژگی های Covert می باشد.

هولوگرام



لیست کل یادداشت های این وبلاگ