سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در جوانی، سخت در عبادت کوشا بودم .پدرم به من فرمود : «پسرکم ! کمتر از آنچه می بینم ، خودت رارنجه ساز که خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هرگاه بنده ای را دوست بدارد، از او به کم خشنود می شود» . [امام صادق علیه السلام]
 
شنبه 96 خرداد 27 , ساعت 10:31 صبح

دسترسی به مدارک جعلی بدون  هولوگرام

امروزه وب سایت های زیادی اقدام به ارایه مدارک مختلف بدون برچسب هولوگرام اصل انجام می دهند و در بعضی موارد این پیشنهاد ها بسیار وسوسه انگیز است. این مدارک تقلبی پیچیده تر شده و تشخیص تقلبی بودنشان کار بسیار سختی میباشد، اما اینکه چقدر متقاعد کننده هستند اصلا مهم نیست این مدارک فقط یک نتیجه را به دنبال دارند: افراد نا وارد به لطف پول مدرک می گیرند و این کار مشروعیت تحصیلات را تهدید می کند.این مدارک معمولا هیچ هولوگرام امنیتی مشخص یا در صورت وجود هولوگرام با کیفیتی ندارند.


دوشنبه 96 خرداد 22 , ساعت 5:46 عصر

برچسب هولوگرام

فناوری برچسب هولوگرام نه تنها از نظر کاربردی بلکه در مورد هولوگرام قابل بررسی و تامل است، بلکه عصر نوینی را به روی صنعتگران و بخصوص سینماگران گشوده است. زیرا با استفاده از این روش شما میتوانید تا  یک درخت را در یک فیلم سینمایی لمس کنید و یا اجسام داخل یک تصویر را به طور کامل لمس و حسکنید. توسعه دهندگان این تکنولوژی امیدوارند تا هولوگرام های سه بعدیدر زمینه های بازی های ویدیویی و نرم افزارهای کمکی صنعتی 3 بعدی (3D CAD) بکار گرفته شود.

هولوگرام سه بعدی

سه شنبه 96 خرداد 16 , ساعت 3:15 عصر

آخرین مرحله تولید هولوگرام

در گام نهایی ب محلول خیس کننده، بهتر است که چراغها را روشن کنید.این کار به شما اجازه میدهد که مشاهده کنید که محلول شما به درستی روی هولوگرام توزیع شده باشد و این که رد یا لکهای روی هولوگرام نباشد. صفحه هولوگرافیک را از طرفی نگهه  دارید که از چکه کردن احتمالی محلول از انگشتان شما روی هولوگرام جلوگیری شود.

هولوگرام خود را خشک کنید

هولوگرام شما به پایان رسیده و فقط مانده تا خشک شود. یک راه خوب برای خشک کردن صفحه هولوگرام این است که آن را در مقابل یک سطح عمودی قرار دهیم که لبه پایینی آن روی یک حوله دستی یا دستمال کاغذی قرار میگیرد. بهترین نتایج وقتی بهه دست میآید که به طور طبیعی در هوای تمیز و بدون غبار خشک شود. ولی وقتی که زمان محدود باشد، برچسب هولوگرام میتواند با قرار داده شدن به صورت عمودی و دمیدن هوای گرم از سشوآر به آن سریعاً خشک شود. برای ورقه های فیلم هولوگرافیک، آنها را به صورت عمودی آویزان کنید تا خشک شود و از یک گیره تمیز و خشک استفاده کنید.
برچسب هولوگرام


چهارشنبه 96 خرداد 10 , ساعت 10:54 صبح

استفاده از هولوگرام در صنایع دارویی

یک گزارش صنعتی، فرصتهایی برای فناوری های ضد جعلی در صنایع داروسازی جهانی را نشان میدهد که بر اساس گفته جامعه تولیدکنندگان هولوگرامبین المللی می باشد.

IHMA در Grand View Researcher’s Pharmaceutical (منظره­ بزرگ محققان در داروسازی) و Food Anti-counterfeiting Technologies Market Analysis (تحلیل بازار تکنولوژی­ های ضد­ جعلی غذا) صاحب نظر بود و به این موضوع دلالت دارد که رشد در دستگاه ­های ضد جعل در مقابله با رشد حوادث مربوط به جعل بین المللی و سطوح بالاتر آگاهی تکنولوژی در میان موسسات تنظیمی مانند FDA ، به نظر ناگزیر می­آید.
هولوگرام دارویی

IHMA می­گوید تولیدکنندگان و سازندگان هولوگرامباید به فرصت ها آگاه باشند و به سمت بهره بردن از فرصت­های تجاری­ ای که در حال باز شدن است، حرکت کتتد.

ترکیب هولوگرافی با سایر دستگاهها

گزارش، از هدف قرار دادن بازارهای آسیا را دفاع می­کند، جایی که فرصت­های بکر فراوانی در آن وجود دارد به خصوص در چین که مقر اصلی محصولات جعلی است (این کشور سهمی 70 درصدی در مصرف­ کنندگی دارد، بر اساس گزارش سازمان مصرف جهانی).

تقاضای رو­به­ رشد برای تکنولوژی­های پیشرفته که می­تواند شامل ترکیب هولوگرافی با سایر دستگاه­ها باشد برای سرعت بخشیدن به رشد در سال­های پیش رو مورد انتظار است، چیزی  که IHMAA به آن اعتقاد دارد.

بر اساس سازمان جهانی بهداشت (WHO)، هزینه­ جعل دارویی برای اقتصاد جهانی در حدود 75 میلیارد دلار در سال 2010 تخمین زده شده و این عدد تجارت داروی قاچاق را تا حدود 50 درصد فراتر می­برد (50 میلیارد دلار).

تهیه و توزیع داروهای جعلی همچنین به صورت بالقوه در حال رشد است (رشد 90 درصدی در مقایسه با ارقام 2005) - تجارت جعل کردن خیلی سودمند است و ریسک آن نسبت به قاچاق دارو پایین­تر است و این جرائم نسبت به قاچاق دارو کمتر مورد تعقیب قانونی قرار می­گیرد. انجمن حمایت از تولید کنندگان هولوگرام  اعتقاد دارد اقدامات بیشتری باید به سرعت انجام شود تا موج فزاینده­ی ورود کالای جعلی به بازار،منقطع شود.
هولوگرافی

دستگاه­های امنیتی در محصولات دارویی و پزشکی و بسته ­بندی، کیفیت را تضمین می­کند و محصولات قاچاق را بررسی می­کند و اگر روی آیتم ­ها هولوگرام امنیت نمایش داده نشود،  توقیف و تخریب خواهند شد.

منشی عمومی Dr Mark Deakes می­گوید که گزارش یک خوش­ آمدگویی به تولیدکنندگان هولوگرام است که خطر را کاهش می­دهند.


سه شنبه 96 خرداد 2 , ساعت 11:0 صبح

انواع برچسب هولوگرام و ساختار آنها

برچسب های هولوگرام کلاسیک سنتی ترین نوع لیبل بسته بندی است و معمولا شامل عکسی روی زمینه ی سفید و سیاه است. رنگ ها ماهرانه استفاده می شوند با فضایی خالی اطراف فونت و تصویر. لیبل بسته بندی طنز وار اغلب شامل طرح های عجیب مانند شخصیت ها یا حیوانات با متون دست نوشته هستند. برچسب های مدرن از طرح های نا متقارن با الگوهای خیره کننده و فونت های برجسته استفاده می کنند. برچسب های هولوگرام سنتی اغلب دارای اشکال رایج مورد استفاده است که بهه  صورت مستطیلی بوده و دارای فونت های کلاسیک، منحنی ها و کنتراست بالاست.

برای ایجاد برچسب هولوگرام باید ابتدا به شکلی که نوشیدنی شما را به خوبی نشان می دهد فکر کنید. این همان چیزی است که نشان دهنده ی شماست، مانند حیوان موردعلاقه تان، مکان، میراثث خانوادگی و یا نقاشی تاکستان. این می تواند تصویر برچسب هولوگرام شما را نشان دهد و برند سازیی نوشیدنی شما را به اطلاع دیگران برساند. می توانید اسم نوشیدنی که به تصویر ضمیمه می شود و نیزز نوع آن را هم ذکر کنید مانند چاردونی، چنین، بلانک، وینری و...
برچسب هولوگرام

بیش از همه، بهتر است از تخیلات خود استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که برچسب هولوگرام نشان دهنده ویژگی ها و شخصیت نوشیدنی شماست. اگر می خواهید برای طراحی برچسب روی بطری کمکک بگیرید، با ما تماس بگیرید تا از مشاوره ی رایگان برای ملزومات قبل از طراحی برچسب که منطبق با نیازهای شما باشد، استفاد کنید.

ما یکی از شرکت های پیشرو در چاپ برچسب هولوگرام و تهیه ی میلیاردها لیبل بسته بندی خاص هر  ساله هستیم، پس می توانید مطمئن باشید که کارتان را در دست های امن ما می سپارید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ