سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] مؤمن را سه ساعت است : ساعتى که در آن با پروردگارش به راز و نیاز است ، و ساعتى که در آن زندگانى خود را کارساز است ، و ساعتى که در حلال و نیکو با لذّت نفس دمساز است ، و خردمند را نسزد که جز پى سه چیز رود : زندگى را سر و سامان دادن ، یا در کار معاد گام نهادن ، یا گرفتن کام از چیزهایى غیر حرام . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 96 آذر 16 , ساعت 4:54 عصر



هولوگرامهای شماره سریال دار چیستند
؟

مطلبی که پیش روی شما قرار گرفته است قصد دارد تا درباره انواعی از یک محصول بسیار پرفروش صحبت کند و ان هم هولوگرام است.پس اگر میخواهید از این محصول استفاده کنید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

در این نوع هولوگرام برای ایجاد امنیت بیشتر و همچنین مدیریت و کنترل اجناس و مدارک، شماره سریالهای بر روی برچسب به کار گرفته می شوند.



هولوگرامهای مخصوص کارت شناسائی را بشناسیم
 


هولوگرام های
 شفافی هستند که بر روی کارتهای شناسائی و یا سایر مدارک حاوی نشانه، امضاء و... قرار می‌گیرند که علاوه بر افزایش طول عمر کارت، از تقلب و کپی‌کردن کارت جلوگیری می‌نماید.


شنبه 96 آذر 4 , ساعت 7:46 عصر

هولوگرام آماده را بشناسیم 

ما به شما نمونه های بسیار زیادی از هولوگرام ها معرفی کرده ایم اما در این مطلب میخواهم به شما درباره کلمه ای صحبت کنیم که بسیار زیاد در بازار های هولوگرامی مورد استفاده قرار میگیرد.بی شک تا بحال نوای هولوگرام های آماده به گوشتان خورده است اما درباره این هولوگرام ها چیزی نمدانیدوادامه این مطلب را بخوانید.

هولوگرام آماده در واقع نوعی هولوگرام است که با کلیشه و طرح ثابت و مشخص به تعداد انبوه تولید میشود و به آسانی در بازار قابل تهیه میباشد و میتوان تعداد زیادی از آن ها را به راحتی و باقیمت مناسب تهیه نمود.


مقایسه ی هولوگرام آماده و هولوگرام اختصاصی

هولوگرام عمومیبا هولوگرام اختصاصی تفاوت بسیاری دارد. ما به اختصار برای شما توضیح می دهیم.


جمعه 96 آذر 3 , ساعت 9:49 صبح

منظور از لیبلینگ 

درباره انواع مختلفی از هولوگرام ها با شما صحبت کرده ایم.اما این نکته که هولوگرام ها را در چه نقطه ای باید متصل کنیم و اینکه برای نصب این هولوگرام ها چه شرایطی را باید رعایت کنیم؟بیاید درباره پاسخ دهی به این سوالات به ادامه این مطلب سربزنیم.

لیبلینگ ، به فرآیند برچسب دار نمودن کالاها یا لیبل بسته بندی آنها اطلاق می شود. این برچسب که جهت شناسایی و ردیابی کالا در مقاطع مختلف (تولید، انبار، فروش، خدمات پس از فروش و ...) بر روی محصولات الصاق می گردد ضمن اطلاعات متنی و نوشتاری شامل بارکدی است که اشاره به مشخصات محصولمن جمله کد کالا، کد شرکت سازنده، تاریخ تولید، سری ساخت و غیره دارد که امکان شناسایی الکترونیکی کالا را در نقاط مورد نیاز فراهم می سازد.

 انجام لیبلینگ 

لیبلینگ کالا به کمک چاپگرهایبرچسب یا بارکد پرینترها انجام می شود. با استفاده از این چاپگرهای امکان چاپ انواع لیبل حفاظتیدر ابعاد مختلف و نیز جنسهای مختلف کاغذی، پلی استر، متال (آلومینیومی)، صدفی (PVC)، تراسنپارنت، پارچه ای، تایوک و ... جهت کاربری های مختلف وجود دارد.


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ