سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تنهاترین تنهایی، همنشین بد است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 96 آبان 29 , ساعت 9:5 عصر

یکشنبه 96 آبان 21 , ساعت 2:50 عصر

تعریف استریوگرام را بدانیم

هر چه ما در دنیای هولوگرام ها بیشتر پیش برویم با گونه های متعددی از آنها آشنا میشویم که هرکدام در نوع خود بسیار زیبا تر و عالی تر از دیگری است.شما باید از این نمونه های مختلف آشناشوید تا در روند بهینه سازی صنعتتان موفق باشید.

این هولوگرام، یک هولوگرام متحرک است و به این صورت ایجاد می‌شود که در هنگام نگاشت آن، فریم‌های مختلفی از یک تصویر در حال حرکت ( مانند تصاویرایجاد کننده انیمیشن )به ترتیب و به صورت مجزا در مقابل نور لیزر قرار داده شده و توسط نور لیزرروی سطح حساس به نور ثبت می‌شود. برای هر فریم نوردهی مجزایی صورت می‌گیرد و بسته به میزان قابلیت سطح حساس برای ثبت این فریم‌ها، میزان نوردهی می‌تواند افزایش پیدا کند.

هولوگرام استریوگرام


هولوگرام استریوگرام را بشناسیم

‌پالسی‌ در این هولوگرام‌ها نور لیزر به طور مستقیم به فتوپلیمر برخورد کرده و عملیات واسطه (بدست آوردن هولوگرام اصلی و سپس بدست آوردن فرم نیکلی ) وجود ندارد. نام لیزری که برای نگاشت این هولوگرام استفاده می‌شود پالس نام دارد. به همین دلیل به این هولوگرام‌ها، هولوگرام پالسی گفته می‌شود. لیزر پالس با توان بالاتری از لیزر‌های پیوسته و در زمان میلی ثانیه نوردهی می‌کند. مزیت لیزر پالس، زمان نوردهی سریع است که از به وجود آمدن جزئی‌ترین حرکت( که باعث خرابی هولوگرام می‌شود) جلوگیری می‌کند. این لیزر بیشتر برای عکسبرداری از چهره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شنبه 96 آبان 20 , ساعت 11:51 صبح

آشنایی اولیه ی بارکد

بارکد ها به عنوان یک صنعت برای خود دارای تفاوت ها و انواع بسیار زیادی هستند و شما میتوانید با انتخاب هر کدام از این بارکد ها به نوبه خود تفاوتی شگرف در صنعت خود ایجاد کنید که این امر سبب خواهد شد تا شما بتوانید بیشترین سود را از این بارکدها ببرید.

بارکدها بعنوان یک ماشین خانای اطلاعات بر روی یک سطح عینی قابل اسکن تعریف میشود.خطوطی هستند با پهنا و ارتفاع متفاوت و زنجیره ای از حروف و اعداد.زمانی که با یک بارکد اسکنر اسکن میشود,زنجیره بازگشته میشود.بارکدها اغلب اوقات در اقلام خرده استفاده میشوند,یعنی جایی که پرینت گرفته شده و به اقلام متصل میشود تا اسکن شده و برای بررسی یا ابتیاع آماده گردد.اسکن رمز اقلام را با اشاره به مورد فروش یا سیستم مدیریت دارایی نشان میدهد.در بخش خرده فروشی,بارکد راهی آسان برای شناسایی اقلام و قیمت گذاری آنهاست.بارکد برای دیگر اهداف از جمله کتابخانه ها و بیمارستان ها و سیستم ساعت های ضربه ای استفاده میشود.


مزایای بارکدها چیست 
؟

این حقیقت که بارکدها در حدود چهل سال اطرافمان بوده اند شاهدی بر مزیت های آن هاست.آن ها سریع ,مناسب و استفاده ی آن ها آسان است.آن ها کاغذ کمی مصرف میکنند و اطلاعات محدود و سریعی را ارایه میدارند و هزینه های نیروی کار را کاهش میدهند.بعلاوه,پرینت گرفتن برچسپ ها و الصاق آن ها به اقلام کاری بسیار زمان بر است. بارکدها ملزم به سرمایه گذاری دردیگر تکنولوژی ها نیز میباشند,مانند خواننده ها و اسکنرها.

 


سه شنبه 96 آبان 16 , ساعت 3:54 عصر

آشنایی با تراشه رنگدانه 

همه ما میدانیم که داشتن اطلاعات کافی برای انجام هر کاری امری ضروری است خواه این کار صنعتی باشد یا تجاری یا هر چیز دیگری .بنابر این ما به شما خواهیم گفت که انواع بسیار زیادی از هات استمپ ها وجود دارد و شما میتوانید با بکار گیری نمونه های مختلفی از آنهاپیشرفت های بسیار زیادی داشته باشید.

محدوده ی ما عمدتا از تراشه رنگدانه عمدتا برای اهداف کاربردی استفاده میکند . آن در شرایطی که درآن پایداری و روند قابل قبول بودن از اهداف به حساب می آبند مناسب است مانند : برنامه نویسی داده ها ,برنامه های غذایی و نوشیدنی , محصولات بالینی و کابل کشی .

قدرت تراشه رنگی ما این است که در زیر بنا ها و ماشین آلات همه کاره هستند که از آن برای استفاده از کلیه ی کالاها و کلاس های تخصصی برای کابل ها و لوله ها استفاده میشود . از آن میتوان در انواع گسترده ای از زیرساخت ها استفاده نمود همچون : تخته ها ,پلاستیک سخت ,اکریلیک ,استات ,نایلون ,پلی استایرن , چوب و PVC های لعابی .

آشنایی با تراشه فلزی راسیک 

تراشه های مختلفی در دنیای امروز ما وجود دارند که هر یک نیز کاربرد های متفاوتی را با خود به دوش میکشند .ما این را به شما میگوییم زیرا که قصد داریم درباره انها و کاربرد ها شان به شما اطلاعاتی بدهیم تا شما مجاب به استفاده از آنها و همچینی هات استمپ ها کنیم.

تحت عنوان تزئین با هزینه ای موثر که ارزش ,اعتبار و ظرافت را افزایش میدهد ,ازتراشه های فلزی راسیک به طور گسترده برای ایجاد علاقه و ارزش بخشیدن به هنر گرافیک و محصولات ,بسته بندی پلاستیکی و کاغذی و مواد تبلیغاتی استفاده میشود . فلزات راسیک شامل نقره و طلای روشن و طیف گسترده ای از رنگ های متالیزه است . هر گونه سایه ای که در اینجا نشان داده نشده است میتواند توسط خدمات رنگ ما سفارش شود . ما همچنین با شرکت های چاپی وتبدیل کار کردیم و زمانی که به نیاز های خود در این زمینه پی بردیم و فرمولاسیون خود را اصلاح کردیم , متوجه استاندارد های فنی مشخصی شدیم و همین سبب شد تا سطوح بهره وری بهبود پیدا کند . از این تراشه های گرم هات استامپ فلزی در زمینه هایی چون : پلاستیک, لوازم آرایشی , کارت تبریک ,  لیبل بسته بندی   , محصولات پلاستیکی و صنایع گرافیک مورد استفاده قرار میگیرند که در آن هماهمنگی با رنگ , ظاهر و کارایی ضروری میباشد .

 

 


سه شنبه 96 آبان 16 , ساعت 3:5 عصر

آشنایی با هولوگرام شناسایی 

پیش از اینا بسیار زیاد دربیابره انواع هولوگرام ها صحبت کرده ایم اما این را نیز به شما گفته ایم که این اهولوگرام ها همانطور که خود انواعی دارند کاربد هایشان هم نیز دارای انواع های بسیر زیادی هستندواما این نکته بسیار حائض اهمیت است که شما این هولوگرام ها را در کجا میخواهید به کار بگیرید.

منظور از هولوگرام‌های شناسایی، هولوگرام‌هایی است که به صورت شفاف(Transparent) بر روی کارت‌های شناسایی چسبانده می‌شود. این هولوگرام‌ها دارای وضوح و شفافیت بالایی هستند. استفاده از این پوشش هولوگرامی بر روی کارت‌های شناسایی چاپ شده باعث حفاظت از مرکب کارت در برابر خراش و سایش نیز می‌شود، طول عمر کارت را افزایش می‌دهد و از همه مهم تر امنیت کارت را بالا برده و از دگرگونی و تغییر در اطلاعات کارت، نسخه‌برداری و جعل کارت‌های شناسایی جلوگیری می‌کند.

 شیوه هایی برای چسباندن هولوگرام شناسایی 

چسباندن این هولوگرام‌ها بر روی کارت یا به روش هات‌استمپ انجام می‌شود که در این روش نیاز به دستگاه فشار و حرارت داریم، و یا چسباندن به شیوه معمولی است. یعنی هولوگرام‌های شفاف پشت چسبداری که به راحتی روی کارت چسبیده می‌شوند. البته روش هات استمپ امنیت کار را بیشتر تضمین کرده و پس از چسبیدن دیگر از سطح جدا نمی شود

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ